lørdag den 26. januar 2013

Flere gamle familie-havebilleder

Jeg var jo overbevist om, at der ikke fandtes flere billeder af min families gamle haver....indtil jeg her til morgen begyndte at overføre nogle af de indlæg, der endnu kun ligger på min gamle blog.

Har fået overført hele juli 2007 - og når jeg sådan sidder og redigerer (=fjerner alle mulige koder!) gamle indlæg, kan jeg jo ikke lade være med at skimme dem...og en del af dem omhandlede jo slægtsforskningen....

...og så var det jo, jeg kom i tanker om, at jeg den sommer scannede over 1000 gamle lysbilleder ind!
"Der må da være et havebillede eller to i den samling"
tænkte jeg og kiggede straks cd'en igennem...og hurra!!

Ikke fordi der var så mange billeder, men jeg fandt billeder fra vores have fra slutningen af 60'erne - og altså "min" første have (Jeg er født i '66) og...og...og..."nye" billeder fra min MORMORS have. Jubiiii.

Her først haven fra Vejle-egnen.



En del af forhaven

Selve haven - foran stuevinduet



...og her lidt mere af haven.



Jeg ved ikke, hvornår mine forældre flyttede ind i huset, men jeg ved det var nybygget, da de gjorde det og de har altså selv anlagt alt.

Jeg tror ikke haven er meget mere end 3-4 år gammel på billederne.

Det er altså sjovt at finde sådan nogle gamle billeder :)

Nu skal jeg lige have noget at spise og så skal jeg nok vise de "nye" fotos" fra min mormors have :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar