fredag den 25. januar 2013

Øv - kortvarig tulipanglæde

Hmm....jeg er altså ikke særlig tilfreds med mine tulipaner.

Jeg har skiftet vand hver dag, men allerede nu - tre dage efter indkøb - er de ved at miste farverne...de er sådan lidt blegfesne i det....måske de stod for koldt på Torvet? Jeg ved det ikke.

Nå, men så er der jo ikke andet for end at indkøbe nye blomster ;-)

Denne gang dog ikke tulipaner, men 3 x tete-a-tete til 25,-....

Jeg ELSKER at købe løgplanter, da de jo kan genbruges i haven og på den måde er meget mere økonomiske at anskaffe sig :)



...og så nyder jeg ellers at have weekend.

Har haft en lidt for hård uge på jobbet - det trækker tænder ud at ramle ind i adskillige konflikter med en klasse i løbet af blot to dage - så jeg skal bare lave så lidt så muligt i denne weekend.

Det passer forøvrigt Felix glimrende at lave ingenting:



Hans lettere uglede maveskind, skyldes at jeg simpelthen ikke kan lade være med at nusse hans bløde pels ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar