torsdag den 17. januar 2013

Vi længes...

I skrivende stund befinder alle kattene sig ude i haven - men der er ingen tvivl om, at de ikke er tilfredse med kulden - det er lige før de rynker på snuden, når kulden rammer dem, idet døren åbnes og ofte bliver det kun til en hurtig runde, inden de returnerer til den varme stue.

Sneen har de det egentlig okay med - de leger i hvert fald gerne tagfat derude, i hvert fald Felix og Quintus - og lige nu, hvor solen skinner, er det også okay at være ude.

Jeg er dog sikker på, de gerne ville bytte årstid, hvis det var muligt:



Felix og Quintus er søgt ind i skyggen - 30°C er lige lovlig varmt.

Jeg længes ikke efter hedebølge, men sådan en 12-18°C ville nu ikke gøre noget :o) - men indtil det er så vidt, må jeg så nøjes med at kigge på billeder.



Min yndlings-storkenæb (Ved ikke hvad den hedder)

Den er forøvrigt ikke helt så blå i virkeligheden, men mit daværende kamera havde det svært med blå blomster.




Valmue på vej.



Botanisk tulipan 'Dasystemon Tarda'



Iris - også mere blå end i virkeligheden.



Udsnit af mit lyserøde bed.

Er overhovedet ikke begejstret for farven lyserød, men er faktisk ret begejstret for bedet alligevel.

Nok fordi det er det første bed, jeg selv har skabt fra bunden :o)

-----

Er dog, et eller andet sted, ganske glad for vi kun er i januar og ikke maj....for så har jeg stadig en HEL havesæson at se frem imod :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar