lørdag den 28. februar 2004

At vågne kl. 7 om morgenen.....

...er ikke lige min yndlingsbekæftigelse på en lørdag!

Er heldigvis i den lykkelige situation at jeg er i stand til, ved bare at vende mig om på den anden side, at falde i søvn igen :o)) Priser denne evne højt og katten brokker sig ikke det mindste *G*

Nå, men ellers er dagen jo begyndt godt.

Stod op kl. 10 - havde lige fået sat første tøjvask over da telefonen ringede; en gammel veninde jeg ikke havde snakket med i flere måneder.....så det tog jo sin tid med den samtale :o)

Bagefter checkede jeg postkassen (altså den til snail mail) og YES, der lå min flybillet til påskeferien :o)))

Det havde jeg været lidt spændt på, eftersom det var første gang jeg forsøgte mig udi at bestille en flybillet via nettet.

Nå, 1. tøjvask skal hænges op og næste sættes over....og derefter står der alm. oprydning på programmet.....og så evt. afprøvning af en ny opskrift til en dessert. Mere herom følger senere, hvis jeg får afprøvet den *G*

Regner også med at få tid til at nedkæmpe nogle monstre på BattleNet :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar