lørdag den 14. februar 2004

Jeg har det jo med at gå drastisk til værks.....

...kan bare ikke nuppe en template, der ovenikøbet bliver stillet gratis til rådighed og så stille mig tilfreds med det *G*

Næ, nix, nul putte. Jeg vil selvfølgelig lave mit eget design...og begynde at flytte tilfældigt rundt på afsnit og tags i templaten, tage lidt kode hist og pist fra mit eget design og mixe det godt med templatens - med en usandsynlig MYSTISK udseende blog til følge..om igen...endnu en mystisk udseende blog....ai altså, dét her kan man bare ikke vise frem *G*...Om igen....for 117. gang...

 - Hvis ret skal være ret, nåede jeg vist kun op på 13 forskellige før den var der, sådan nogenlunde *S* men overdrivelse fremmer jo forståelsen ;o)

 Så langt så godt - men..... Jeg er alligevel ikke helt tilfreds: Der mangler streger mellem hvert indlæg.

Skrifttypen er korrekt i selve indlæggene, men jeg ville gerne have en større overskrift. Jeg har prøvet med "Vis Overskrift" - problemet er bare at der så mangler linieskift mellem overskriften og indlægget! ;o( Ville hellere have at Comments befandt sig UNDER hvert indlæg og med VERDANAfont.

For ikke at nævne at det irriterer mig ENORMT at jeg ikke kan uploade flere sider - derfor mine "tingsider" bare ikke funker ;o)

Den der irriterende ¶ foran "posted-tidspunktet" ville jeg gerne have usynlig - det ser altså fjollet ud! *G*

 ...men egentlig tror jeg bare, jeg skal være glad over at det lykkedes mig at få smidt mit eget blog-design på - for 3-4 dage siden anede jeg knap nok, hvad en blog var!

Det var vist dét for nu ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar