fredag den 20. februar 2004

Efter nogle dages fravær...

...er det nok på tide at få griflet et par linier her igen.

Får besøg af nogle af mine bedste venner i aften, til en noget forsinket "tak-for-flyttehjælpen-middag". Jeg flyttede i juli, *G* så det må jo siges at være på tide..! Men, bedre sent end aldrig.

Mit køleskab var dog udgået for både salat og friske grøntsager, så jeg havde set i øjnene jeg nok måtte ulejlige min knallert... Dens udstødningsrør er ved at ruste helt op....UF, det bliver dyrt, skal have helt nyt, men håber den kan holde ca. 500 km endnu, så skal den alligevel til service, for med den timeløn mekanikeren har, sparer man hvor man kan *G*

Nå, men det blev ikke nødvendigt med en tur til Brugsen (3 km til nærmeste - jojo, bor ude på landet *G*) for da jeg kom ud på terassen stod der en kasse fra Aarstiderne *hurra, hurra* havde helt glemt det var i dag, da jeg kun får leveret hveranden uge.

 Der var både salat, svampe, broccoli og tomater, så nu får vi noget af et festmåltid i aften. Kyllingefileter, med kartoffelbåde og broccoli, anrettet på krølsalat. Dertil svampesauce - UHM.

Til dessert is med Bailey's. Jeg bliver allerede helt sulten *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar