søndag den 22. februar 2004

Ævs...

Så er jeg på sidste vinterferiedag....hvorfor føles en ferie aldrig lang nok? *G*

Det er ikke fordi jeg ikke gider på arbejde i morgen, jeg kan vældig godt lide mit job og har verdens dejligste kolleger, men altså... ...så lige vejrudsigten i går, lørdag, og der har de atter lovet sne/slud og temperaturer lige omkring frysepunktet :o(( hele næste uge ("Fedt" vejr at køre knallert i...not)....Jeg kan altså bare ikke FORDRAGE vintervejr. UF.

Jeg burde bo længere sydpå, hvor risikoen for sne og kulde ikke er nær så stor *G* Det er lykkedes mig at komme op kl. 10 i dag, på trods af at jeg spillede på BattleNet til kl. 2.30 - jeg ville gerne have sove længere - jeg elsker at sove længe og det samme gør katten heldigvis :o)

Hm...omend det nok ikke er så længe at sove til kl. 12 .f.eks. hvis man først går i seng kl. 5 *G* - men det går bare ikke i dag, når jeg skal op kl. 6. i morgen tidlig og ud ad døren allerede 6.30 for at slippe for den værste morgentrafik....!

Så...nu sidder jeg altså her på den allersidste feriedag... Som sædvanlig har jeg udskudt alle de kedelige jobs til i dag - hvornår lærer jeg det? *G* Sikkert aldrig eftersom jeg tilhører den race af menneskeheden, der i mange situationer, har brug for fornøjelser før arbejde...for at kunne yde en ordentlig indsats.

 Det meste af dagen i dag nok kommer til at gå med skoleforberedelser.....

Har også planer om evt. at bage en banankage, men øjs, ved ikke lige om jeg gider *S*

Nå, men det gælder jo om, så vidt muligt, at se positivt på ens liv, så det vil jeg da gøre....og lige starte dagen med ½ times spil på BattleNet *GG* og så spise morgenmad...og gå i gang :o)

....og...så ellers glæde mig til om 46 dage >>> PÅSKEFERIE *GGG*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar