søndag den 15. februar 2004

Pyh, en hård weekend....

Oprydning, rengøring, vinduespudsning for at det ikke skal være løgn....!

Jeg er helt kvæstet - og mangler stadig en smule i køkkenet (opvasken *G*), men den må vente til i morgen - gider ikke mere nu.

 Fryder mig over at jeg ikke skal tidligt op i morgen > VINTERFERIE ;o))), for at spilde det meste af en weekend på sådan en kæmpeomgang af huslige sysler er bare ikke mig...! Men ok, må da indrømme at det pyntede *GG*

Men, om man ligefrem har det "så godt bagefter en gang rengøring", som jeg læste på en blog for nylig, ved jeg ikke rigtig om jeg er 100% enig i;

 Javist synes jeg det er dejligt at se hvor pænt her kan se ud....og jeg sværger hver gang, efter sådan en omgang rengøring "at NU skal jeg simpelthen bare sørge for at holde det, og lægge ting på plads, så snart jeg er færdig med at bruge dem, så her altid ser pænt ud..." Yeah right!

 Min erfaring er desværre, at der ikke går ret lang tid før der ser lige sådan ud igen - og så skal man desværre i gang med hele turen en gang til...*suk* *G*

 I mit tilfælde er jeg dog overbevist om det skyldes at jeg har for mange ting, kombineret med min manglende evne/vilje til at se rod, før det virkelig roder *G*

Jeg har forsøgt at få smidt en hel del ud - og der er også røget temmelig meget igennem tiden, men jeg mangler altså stadig et ekstra værelse - hvis jeg bare havde det, så ville her ALTID se pænt ud *LOL* ...

Jeg har ofte spekuleret på, hvorfra folk får deres energi til at rydde op/gøre rent, når de kommer træt hjem fra arbejde?! Mange af dem har oven i købet børn, der også kræver tid og energi.

Når jeg kommer hjem fra arbejde (for det meste mellem 16-19, alt efter hvor mange møder, der har været), er det sidste jeg tænker på da hvordan her ser ud.

 Najr, det passer ikke helt, jeg kan godt bemærke at her roder "en smule" - men gøre noget ved det? Ikke på vilkår - jeg er træt! Jeg skal bare have noget mad, få klaret forberedelserne til morgendagen....og så ellers slappe af til jeg skal have min nattesøvn.

 Og jeg slapper altså bedst af ved at flyde på sofaen mens tv'et/videoen/DVD'en underholder og katten sover på min mave, læse en bog eller tilbringe tiden foran min PC, for det meste med at slå en hulens masse monstre ihjel i DiabloII på BattleNet :o) og nu også med min blog. ...

Meget apropos BattleNet, tror det er ved at være tid til at hoppe derover...trænger til noget afslapning :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar