lørdag den 14. februar 2004

Dejligt at kunne sove længe for en gangs skyld! :o)

På denne, min allerførste vinterferiedag, har jeg tænkt mig at gå i gang med den "store oprydning". Dvs. virkelig få ryddet op i skuffer, skabe og på reoler og få smidt UD :o) Har intentioner om at mit hjem er superflot i morgen aften! *GG*

Godt nok er jeg ikke særlig vild med at gøre rent, men sådan en slags "forårshovedrengøring/oprydning" er for det meste "sjovere", at gå i gang med den sædvanlige tur med støvklud og støvsuger ...jeg skal bare lige tage mig sammen til at komme igang *G* Mon jeg er den eneste, der har det sådan?

Hmmm.....Nu skal man jo heller ikke lægge for hårdt ud....., så tror lige jeg først vil sætte mig godt til rette i sofaen og finde ud af hvad jeg skal have købt ind, så jeg både kan bage, brase, stege etc, lækker mad her i ferien :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar