mandag den 28. juni 2004

Dumping physical memory - part II...

..eller Så ka' jeg lære det:

Det er ingen god ide at installere spil, når pc'en dumper physical memory - faktisk er det slet ikke nogen god ide overhovedet at tro maskinen vil fungere...når det er RAM'en der synger på allersidste vers!

Det måtte jeg jo sande her forleden - for enten fik jeg bare sort skærm og "beep beep lyde" fra BIOS, eller også startede den "normalt", for derefter halvvejs igennem opstart atter at dumpe physical memory. Ergo: Ingen PC i flere dage!

Godt jeg havde en masse bøger, for i tv var der jo intet, der var værd at se på :o)

Men - intet er så skidt, at det ikke er godt for noget og i den forbindelse HURRA for ex'en, der kiggede forbi i går (med en fungerende RAMblok)

Resultat: FØR: 256 MB RAM NU: 512 MB RAM Jeg klager ikke :o))

P.S. "Vampire - the Redemption" fungerer upåklageligt :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar