torsdag den 10. juni 2004

Køkkenhaven eller indendørs sysler?

Det lykkedes mig at komme op i rimelig tid i dag, efter en lang dag i går (1 kursus + 3 møder fra 9-17.30)

Af uransalige årsager er jeg ekstremt doven p.t. men foråret har også været sejt, sådan rent arbejdsmæssigt, så jeg nægter at få dårlig samvittighed over ikke at være kommet længere med min totale "sommeroprydning" end at have fået sorteret et par bunker papirer.

Det ville dog være dejligt, hvis jeg kunne gå på sommerferie i et totalt opryddet/rengjort hjem...så det kunne godt være jeg skulle begynde at kridte skoene og komme i gang - har sommerferie fra næste fredag.

I køkkenhaven skal ærter og bønner have et stativ at kravle opad, og ukrudt skal luges, så der er da nok at gå i gang med....

...og det eneste jeg har lyst til er at smide mig på sofaen og få læst bog 11 i vampyrsagaen (10'eren blev læst i forgårs) og så kaste mig over læsningen af den suværæne fantasythriller "Faerie Tale" af Raymond E. Feist. Den kan anbefales!

Mht. arkiverne, så tror jeg det vil være sundt for mit temperament lige at lade dét problem ligge et par dage :)

Nå - må hellere komme i gang...

UPDATE

Det blev til indendøres sysler i dag; har langt om længe fået ryddet op i min klædeskab, fandt en hel masse tøj, jeg helt havde glemt jeg havde - dælme en billig måde at få "nyt" tøj på :) Ideen er hermed bragt videre :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar