onsdag den 30. juni 2004

Særdeles seriøs "konkurrent" til Diablo II LoD!!

Hvem skulle nu have troet dét? Nu har jeg utrætteligt spillet Diablo i flere år - de sidste to på BattleNet - og regnede ikke med nogensinde at finde andre spil, der kunne fange mig på samme måde. Ehm......indtil i går nat altså....."Kom nemlig til" at downloade en playable demo til Sacred ....så jeg kom i seng allerede kl. 5 i morges :o/ Godt jeg har ferie!

 Det allerværste ved sådan en demo er dog, at det er begrænset hvor meget man kan spille...jeg vil enormt gerne videre mod vest.....men bliver stoppet hver gang: "This is the end of the demo"....Argh...! Så der var ingen anden vej ud - end at tage et smut forbi hér - og så bare håbe at posten skynder sig at gøre sit arbejde :o)

 Egentlig passer det mig overhovedet ikke, da der snart er start på ny ladder season på Diablo....nå......men så må jeg jo bare dele min "spilletid" mellem de to spil :o) Skulle du have lyst til at kigge nærmere på Sacred kan du læse om det hér og hente demoen hér.

Advarsel: Demoen kan være stærkt vanedannende :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar