tirsdag den 8. juni 2004

The page cannot be displayed..

...Den besked har jeg nu fået adskillige gange i dag.

Enden på mit bøvl med manglende arkiv, bliver nok at jeg må bide i det sure æble og droppe mit domæne og flytte tilbage til blogspot - dér virkede arkiverne i det mindste!

Har også prøvet at meddele blogger at jeg slet ikke vil have noget arkiv (og regnede så med at alt det jeg har skrevet siden jeg startede bare ville ligge på min blog, så jeg bare måtte scrolle gennem flere måneder for fx. at nå frem til februar....men hellere det end slet ikke at kunne finde mine gamle indlæg) - men NOPE, ikke tale om det kunne lade sig gøre.

Godt nok er jeg temmelig uvidende mht. html, men for FILAN altså - man skulle da ellers tro, at når blogger.com kan finde ud af at smide hele min blog (altså undtagen arkivet!! Lige bortset fra det LIGGER på min server...*fnys*) så ville den også kunne finde ud af at linke korrekt til mine arkiver.....

Gad vide om det her bare er et tegn til mig; at jeg burde lade være med at blogge i det hele taget?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar