mandag den 14. juni 2004

Nej, altså - jeg GIDER ikke mere...!!!

Har tilbragt det meste af dagen i dag uden nogensomhelst kontakt med omverdenen (TDC fik nemlig også cuttet forbindelsen til nettet i et par timer...), så jeg har haft rig lejlighed til at tænke tilbage på de sidste par (helvedes-)døgn.

 Selvom mit humør for det meste roder rundt på bunden af et sort, bundløst hav og jeg helst havde været de sidste par dage foruden, så luner det, trods alt lidt, at jeg ved, jeg har gjort det, der er bedst for mig i det lange løb. Men for pokker, hvor er jeg træt af at være hernede. Jeg vil op!

Havde helt glemt, hvor sort her er...det er trods alt flere år siden, jeg sidst var ramt af "heartache" - og nu kan jeg med al tydelighed huske, hvorfor jeg aldeles ikke syntes, der er noget som helst fedt ved den fornemmelse; jeg kan jo ikke fordrage at være ked af det!

Jeg ved godt at tiden læger alle sår - men jeg gider altså ikke tilbringe hele sommeren hernede - så, hvis du har et godt råd til, hvordan man hurtigst får sit gode humør tilbage igen, så giv mig endelig besked. På forhånd tak.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar