torsdag den 23. juni 2005

DHL = De H....... Langsommelige?

Jeg er godt nok ikke specielt imponeret over DHL i Danmark:

 June 23, 2005
11:18 Arrived at DHL facility in Copenhagen - Denmark
11:58 Departed from DHL facility in Copenhagen - Denmark
12:43 Arrived at DHL facility
16:46 Scheduled for delivery

 Nu ved jeg godt nok ikke lige hvor mange "depoter" DHL har i København, men det ser skisme lidt underligt ud, at min pakke forlader ét depot kl. 11.58 for bare at blive afleveret til et andet?

For slet ikke at nævne, at de godt nok må have verdens langsomste køretøjer; Indtil videre har de været lidt over 7½ time om at køre godt 60 km!!

Selv min 45'er ville have kunnet klare turen på lidt over en time! Så nu er jeg da lidt spændt på, om de når frem indenfor "fristen" på 48 timer fra afsendelsen i Paris (I går kl. 11.41)

Det vil morgendagen jo vise :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar