tirsdag den 21. juni 2005

En noget anderledes juli i år

 Har lige skimmet mine indlæg for juli 2004 igennem.

Det var godt nok ikke fordi der skete det store i den måned - for nu at sige det mildt; Det gik mest op i madlavning, oprydning og computerspil...Nå ja og så selvfølgelig en pokkers masse bøvl med at få taget det så længe ventede kørekort - men det kunne/ville jeg jo ikke skrive om før det var i hus ;o) 

Helt anderledes ser juli måned jo ud i år - jeg vidste bare at den mc ville ændre mit liv *GG* Foreløbigt program for juli måned:

 - Kæmpefest i Sverige
 - Tur til Sønderborg
 - Besøg af eks'en - hvilket medfører en hulens bunke km, fordelt på; - diverse småture i Danmark - Skånes kystlinie - og ikke mindst den nedenfor omtalte tur til Nossebro og omegn.
 - En tur til Jylland (i slægtens spor)
 - Besøge min gamle faster på Fyn
 - Før-jubilæumsfest med den gamle gymnasieklasse (20 års jubilæum næste sommer)

Derudover skal jeg også gerne nå et smut forbi Holstebro og måske også Gug - det er dog muligt det må vente til starten af august, for synes efterhånden min kalender for juli ser lettere presset ud :o) 

Derudover skal mc'en også til service - det koster både klejner og tid - så det skal der også levnes plads til.

Min ferie er forøvrigt blevet forkortet et par dage - havde helt glemt, at lærerne mødes allerede d. 8. august - men hvad pokker - med hele 47 feriedage tilbage endnu, så overlever jeg det nu nok *G*

 Nå, men alt i alt synes jeg at juli måned ser ud til at blive helt fantastisk - fyldt med oplevelser :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar