søndag den 26. juni 2005

Sommerens første tur til Skåne står for døren

Og for lige at berolige Kimpo, så er jeg ikke spor nervøs *G* I denne omgang bliver der nu ikke meget "sight-seeing" over turen; Det er tid til tandlægebesøg.

Derudover skal jeg jo besøge min mor - hun skal se mit nye vidunder - Nej, ikke mc'en - den har hun set - flere gange endda *G* - men mit totalt lækre DVD-kamera :o)

 Det bliver helt rart at komme ud og trille igen, for de sidste tre dage har mc'en bare stået uvirksom i garagen! Jeg har "sparet" lidt på den, da den skal køre til Skåne hele 2 gange i løbet af den kommende uge.

Nå ja, og så har jeg foretrukket at tilbringe tiden på sofaen med diverse bøger.

 Da jeg skal afsted ved 8-tiden i morgen tidlig, må jeg derfor hellere se at komme i seng - skulle jo gerne nå at kunne læse lidt inden jeg falder i søvn :o) Godnat derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar