fredag den 24. juni 2005

Så skal der leges :o)

D.v.s. når batteriet en gang er ladet op. Det skulle tage godt to timer. Lur mig om ikke det bliver kattene, det kommer til at gå ud over :o)

Der var heldigvis en enkelt DVD-R med i kassen - Den kan jo så godt nok ikke genbruges - hvilket ville have været temmelig smart, når man skal lære kameraet at kende - men det går jo nok :o)

DHL nåede forøvrigt lige at aflevere, så de max. 48 timer blev overholdt - vognen ankom kl. 12.39 - dvs. 2 min før de 48 timer var gået.

Kameraet ser utroligt lækkert ud, men kors, hvor er det LILLE! Det fylder ikke ret meget mere end mit digicam - men det passer mig fint, da bagagestørrelsen er temmelig begrænset på min mc.

Der skal forøvrigt også leges med digicam'et, for det nye memory card jeg har anskaffet mig er med wide screen option - dét skal da prøves :o)

Nå, mens jeg venter på batteriet er ladet op, vil jeg lige smutte ned og handle - og besøge det lokale bibliotek - som jeg kun har kendt til eksistensen af den sidste måned, men altså endnu ikke besøgt - og se om ikke de har nogle bøger om Sverige - for heller ikke i dag ankom det bestilte materiale fra Det Svenske Turistkontor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar