tirsdag den 14. juni 2005

Jeg kan bare ikke få nok!

 Hvis ikke det var fordi min nakke, skuldre og ryg begyndte at beklage sig temmelig meget, tja...så havde jeg nok ligget og trillet rundt på en eller anden hovedvej endnu :o) For jeg skal da lige love for jeg og mc'en er blevet luftet i dag *G* Hele 3 ture blev det til: Tur1 - Ind til Aagensen og blive forsikret om, at mc'en lød som den skulle. *G* Tur 2 - Rundt på Stevns Tur 3 - En bette aftentur, hvor havnen i Holbæk blev rundet, dernæst mod Sorø. Kort før Sorø tog jeg så motorvejstilkørslen mod København - og her var det så at min nakke, skuldre og ryg begyndte at protestere så voldsomt, så jeg måtte dreje fra ved "min" afkørsel og sætte snuden hjemad. Ævs.
   

Havnen i Holbæk. 305 km blev det dog til - det er vel ganske pænt for en tirsdag ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar