mandag den 13. juni 2005

Sove-sofa...

2005-06-13 09:14:37 2005-06-13 07:14:37 Æhm? Det var ikke lige meningen.... ...At jeg skulle vågne op på sofaen her til morgen...! Fordelen ved at falde i søvn på sofaen er dog, at jeg kommer tidligt op - har allerede været i vigør den sidste 1½ time. Da vejret ikke just indbyder til at trille en tur - hvorfor så ikke komme i gang fra morgenstunden med et af hængepartierne? Og det er jeg så; i gang med at sortere alle skolepapirer og ikke mindst at danne mig et overblik over de tyske tekster (de engelske er for længst sorterede). Lige nu flyder soveværelsesgulvet (="kontoret") derfor med bunker af papirer - og der er stadig temmelig mange bunker på reolen - men jeg skal nok nå igennem :o) Det hjælper selvfølgelig også, at sommerferien nærmer sig med raske skridt; er færdig med prøverne for i år, har lige dimmisionsfesten og sommerferiefrokosten samt et par møder tilbage - så det er da til at holde ud :o) Nå, tilbage til papirerne - hav en god mandag :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar