fredag den 20. maj 2011

Der gik så den uge...

Synes sjældent en uge er gået så hurtigt som denne. Har praktisk talt næsten ikke haft tid til at være i haven pga. skolearbejde.

Tog dog en bette tørn i går - og fik endelig indkøbt en ledning, så jeg kunne få gang i den græstrimmer, jeg har fået gratis af en kammerat :o)

Den fungerer fint, så nu kan jeg da holde græsset lidt nede, indtil jeg får det fjernet. Det kan åbenbart godt komme til at tage sin tid, eftersom jeg ingen anelse har om hvornår jeg overhovedet har mulighed for at få de der 50 plantesække kørt hjem, foruden al den spagnum jeg skal bruge.

Om ikke andet må jeg jo transportere en sæk hjem ad gangen på mc'en...!

Jeg fik da fragtet en sæk grus hjem på den i går...

Fordi jeg valgte at bruge tiden i haven i går, i stedet for den ugentlige rengøring, var det så hvad de første af dagens timer gik med i dag. Haven trækker, men den må vente til i morgen, da jeg har andre planer for i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar