lørdag den 7. maj 2011

Speedy og karryplanter

Speedy er, som tidligere nævnt, meget glad for udestuen. Lige så gerne ynder han dog at sidde i døren og kigge ud i den.

 I dag var udestuen dog blevet endnu mere spændende, eftersom jeg fik sat nytilplantede blomsterkrukker derud også. (Dahlia, spanske margueritter og karryplanter)





 Han blev dog lige lovlig interesseret i karryplanterne, så de fik kun et ganske kort ophold i udestuen. Tror ikke han har godt af at gnaske i dem.

 

 Udover mine blomsterindkøb på Køge Torv, kørte jeg en tur forbi den lokale blomsterpusher (Efter jeg havde læsset blomsterne af først, altså!) og anskaffede mig en pænt stor bøftomatplante.

 Nu har jeg fem tomatplanter* i udestuen, så håber ikke jeg behøver købe særlig mange tomater denne sommer ;o)

  * 1 stk “Gemini", 1x blommetomat, 2x cherrytomat og så 1x bøftomat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar