mandag den 30. maj 2011

Mine første kort

For nylig bestilte jeg for sjovs skyld nogle kort med mine egne motiver på. De ankom i dag - og jeg er godt tilfreds med deres udseende.

At tulipanbilledet ikke fylder hele kortet ud, er en begynderfejl fra min side.

Nu skal jeg selvfølgelig have brugt disse kort først - men det er sikkert, at jeg også fortsat vil være flittig med kameraet, når jeg er i haven - for det er helt sikkert ikke sidste gang, jeg vil lave nogle af mine fotos til kort.

Der følger kuverter med til alle kortene, så det kan også være en oplagt gaveide at give nogle af sine egne kort med kuverter som gave. Akeleje- og tulipankortene er med blank overflade og "folde-kort".

Geranium-kortet er enkelt, med hvid bagside og mat overflade. Hvis jeg nu får taget nogle "tættere-på-billeder" af min lupin næste år, kunne det være et oplagt emne til et kort - også selvom den er lyserød...!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar