onsdag den 11. maj 2011

En aften med Claus Dalby

Her til aften befandt jeg mig i ILVA i Ishøj for at høre Claus Dalby fortælle.

Det var meget underholdende, så det kan jeg kun anbefale :o)

 Inden Claus gik på fik jeg hilst på en anden blogger; Eva, og vi fik os - naturligvis - en lille havesnak, hvad ellers? Du kan læse Evas haveblog hér.

 

  Desværre er mit kamera ikke egnet til at tage billeder i svagt kunstigt lys - på lang afstand (eller også har jeg bare ikke fundet ud af hvordan endnu!)

 Bagefter var der så bogsignering og jeg købte "Et Haveår". Den har jeg kigget på længe og overvejet at købe - og nu gjorde jeg det så.



 Samtidig med jeg fik en lille hilsen i bogen, fik jeg også et godt råd angående min kermesbær, der ikke har haft godt af at blive flyttet fra min gamle have på dette tidspunkt (Det var dog nødvendigt, da den ellers ville være blevet fræset ned) - så den skærer jeg ned i morgen :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar