lørdag den 13. januar 2007

Det var en dårlig ide...

2007-01-13 14:18:08 2007-01-13 12:18:08 ... at ville kigge på udbuddet af langrendsski på en lørdag. Jeg har stadig ikke besluttet, om jeg køber ski eller ej, men under alle omstændigheder, skal jeg da lige se hvilke muligheder, der findes. Jeg havde dog ikke taget højde for, at der ville være tale om en bette butik - (over)fyldt med 40-50 allerede ventende kunder, da jeg til formiddag lagde vejen forbi SnowFun i Roskilde ;o)' Så, efter et meget kort visit forlod jeg atter butikken. Så kan jeg jo blot håbe på butikken er mindre fyldt på en hverdag. Eller også finder jeg en anden butik. Det var dog ikke en helt spildt tur, tog nemlig Ringstedvejen hjemad - og så kunne jeg jo lige få handlet i Viby - hvor der er et noget større vareudbud end i min lokale biks.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar