mandag den 8. januar 2007

Seriøst - jeg skulle ikke have noget...

2007-01-08 16:32:45
2007-01-08 14:32:45
... jeg skulle bare lige have et kig ind i yndlingstøjbutikken*, nu jeg alligevel lige var i byen - og forøvrigt havde jeg heller ikke ret lang tid, før jeg skulle med toget mod Danmark, så, jeg skulle altså kun lige kigge.....! Ikke desto mindre er der jo kun et par uger til jeg skal til Norge - og jeg har stadig ikke fået anskaffet mig noget ordentligt tøj til skihalløjet...og det der skitøj i butiksvinduet så da faktisk ret godt ud...
- "Jeg skal i hvert fald da lige prøve det" - "Det sidder jo perfekt" - "Det er faktisk en okay pris også - det er jo i sv.kr." -" Det nupper jeg!"
Nu mangler jeg sådan set bare at finde mig nogle handsker, der er velegnede til langrend og så er jeg klar til at tage til Norge :o) * Den eneste butik, hvor jeg godt gider bruge oceaner af tid på at prøve tøj - normalt hader jeg at shoppe tøj - men her er altså undtagelsen. Måske fordi jeg snakker så godt med butiksindehaveren, der også kører mc? *GG*

0

Ingen kommentarer:

Send en kommentar