tirsdag den 23. januar 2007

"Take it or leave it"

2007-01-23 19:13:53 2007-01-23 17:13:53 Et valg mellem pest og kolera, kunne man vel også kalde det :o) Grundet det "skønne" vejr, har jeg nu atter glæden af at kunne møde på mit arbejde allerede 7.15 (Det er "kun" 5 kvarter før normal mødetid). Eneste mulighed for at komme herfra om morgenen er ved at køre med naboen til stationen og han kører altså lidt over 6. Telebussen har ikke tid til at hente mig før efter kl. 10 om formiddagen, hvilket jeg sjældent kan bruge til noget... Så hvis jeg ikke står alt for tidligt op - så kan jeg ikke komme på job, hvilket giver mig problemer med arbejdspladsen - altså et valg mellem pest og kolera. Godt der ikke er længe til jeg skal til Norge - deroppe giver sneen mig jo ingen trafikale problemer :o) Nå, må hellere se at komme i seng, når jeg skal så tidligt op. Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar