tirsdag den 2. januar 2007

På udsalg uden at stå i kø!

2007-01-02 12:58:52 2007-01-02 10:58:52 Så har jeg også oplevet det! Det var ellers med blandede følelser jeg trillede til Kvickly i Køge i dag.
- Første udsalgsdag: jeg kommer garanteret til at skulle stå og svede i en kø i timevis. Folk er jo generelt helt hysteriske, når der er udsalg.
Og så viser det sig, at der ingen kø er overhovedet! Det har jeg ikke prøvet før. Måske skyldes det, at jeg var ved Kvickly før 9.30?! Det passede mig i hvert fald glimrende, at jeg kunne gå direkte til kassen og betale for mit nye joggingkluns. Et helt sæt for kun 100,-, så jeg købte naturligvis 2 sæt. Det er meget lang tid siden jeg sidst har ejet et joggingsæt - det er jo ikke særlig pænt - men det er nu praktisk at have, når man vil motionere om vinteren også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar