mandag den 1. januar 2007

Tanker om 2007 # 1

2007-01-01 23:42:18 2007-01-01 21:42:18 Som alle mulige andre har jeg selvfølgelig også gjort mig tanker om 2007. Jeg har et par planer for året, som jeg godt kunne tænke mig at føre ud i livet, men om jeg får gjort noget ved det, tja, det kan jeg først fortælle om et år. F.eks. har jeg til februar blogget i 3 år - men har endnu ikke mødt en blogger. (Ser lige bort fra de bloggere jeg lærte at kende som chattere dengang Forumchatten var "stedet" - tilbage i 97-98.) Så det er vel ved at være på tide - ja ikke fordi jeg absolut SKAL møde folk, bare fordi de er bloggere - men fordi der findes et par bloggere derude jeg gerne vil møde, fordi jeg finder dem interessante, sjove, hyggelige osv. osv. Om de så også har lyst til at møde mig, ja - det må jeg jo finde ud af ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar