tirsdag den 16. januar 2007

Lidt mindre blodigt i nat, tak!

2007-01-16 23:23:20 2007-01-16 21:23:20 Det er ved at være sengetid og jeg sidder her og er ved at tage mig sammen til at få slukket for computeren - og så er det lige jeg kommer til at tænke på sidste nats drøm. Den var en smule voldelig, men den slags drømme generer mig nu sjældent - men jeg vil da hellere drømme drømme, der får mig til at vågne, fordi jeg griner. De der morderiske drømme bliver nemlig så kedelige ret hurtigt; det er kun interessant at lave hul i folks brystkasser med en spids jernstang de første 2-3 gange, så bliver det kedeligt - det svinede forøvrigt også ad H. til... var helt overrasket over ikke at være smurt ind i blod, da jeg vågnede - "It's a dirty job, but someone's gotta do it" var vist drømmens mantra... ...og inden folk eventuelt begynder at snakke løs om drømmetydning - glem det :o) Drømme som ovenstående får jeg ofte efter jeg har læst om henrettelser (Er stadig i gang med Cæsarserien - og der sker godt nok voldsomme ting og sager af og til) Lige så vel som jeg ikke drømte om andet end min motorcykel de første 14 dage efter jeg havde fået den *G* Nå godnat og sov godt derude :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar