onsdag den 24. januar 2007

Så ka' jeg vel lære det...!

2007-01-24 18:51:33 2007-01-24 16:51:33 Yes! Så fik jeg den mail, jeg har gået og ventet på! Nu er der jo ikke længe til jeg skal til Norge - og nu skal jeg dælme lære langrendsteknikken, så jeg ikke behøver tage den ene ski af - og så halvvejs gå - for at kunne komme opad en bakke *G* Desuden vil det også være ganske praktisk at kunne bremse oprejst - fremfor at smide sig til den ene side, når det går for hurtigt nedad :o) Jeg har simpelthen bestilt 90 min. privatundervisning i disciplinen! Sådan! Eftersom vi er 3, bliver prisen slet ikke så slem pr. person: 310,- no.kr. Jeg er overbevist om, at de penge er umådelig godt givet ud! Og for pokker da, hvor jeg bare glæder mig HELT VILDT til den Norgestur :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar