tirsdag den 6. februar 2007

Den lange er kortere!

2007-02-06 13:25:57 2007-02-06 11:25:57 Havde egentlig tænkt mig at blive inde på skolen i dag, men så hørte jeg i morges meteorlogerne love sne allerede i løbet af eftermiddagen - og sådan som vejrudsigten for de kommende dage ser ud:

 
 har jeg ikke den store lyst til at have min mc parkeret så langt hjemmefra. Jeg besluttede derfor at køre den hjem og så må jeg så tage det offentlige ind igen i eftermiddag. Jeg skal selvfølgelig også hjem igen i aften og derfor sad jeg lige og kiggede lidt pa rejseplanen og det viser sig at der er et par fordele (også selvom den koster 200,- mere) ved at tage den fuldstændig åndssvage omvej (S-tog til Hbg og så S-tog til Køge). Jeg vil nemlig kunne være hjemme knap 30 min. tidligere end hvis jeg tog den korteste vej (over Roskilde) Det skyldes selvfølgelig at der på den korteste strækning er op til 15-20 min. ventetid på hver station! Jeg ved godt hvilken tur jeg foretrækker, når det er sent, koldt og evt. snevejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar