tirsdag den 6. februar 2007

Snekaos omkring Roskilde

2007-02-06 22:29:13 2007-02-06 20:29:13 Pyh - der var jeg vist heldig! Fik kørelejlighed med en kollega, der ville sætte mig af ved Roskilde station, så jeg kunne nå hjem en hel time tidligere end beregnet. Vi var dog knap nået ud på motorvejen før det begyndte at sne - og allerede omkring Fløng var det helt vildt som det sneede, for slet ikke at tale om, hvordan der så ud i selve Roskilde by. Der lå 5/ cm og vejene var totalt dækkede af sne. Til min store overraskelse var toget ikke forsinket (!!DSB dog!) - så jeg kunne sagtens nå min Telebus - og blive kørt hjem på helt sorte veje. Herude var der nemlig slet ikke faldet noget sne!! Jeg må dog hellere stå op. kl. 5, så jeg kan køre med naboen, for det tilfælde at der kommer sne i nat...så...godnat derude :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar