onsdag den 28. februar 2007

Flere tvkanaler til mig?

2007-02-28 18:10:12 2007-02-28 16:10:12 Regelmæssige læsere af min blog vil vide, at mit udbud af tvkanaler er meget lille (5 af slagsen - i svingende kvalitet, da modtageren er en alm. antenne). Jeg har ofte overvejet at anskaffe mig et større udbud, men indtil videre har det ikke været muligt. Den mest oplagte løsning ville selvfølgelig være en parabol - men der er ingen steder jeg kan sætte den ordentlig fast (Må hverken bore huller i træværk eller mur) og forøvrigt har jeg haft parabol 2 gange før - og var ikke imponeret over kvaliteten af programmerne. Der var altid mere eller mindre "sne" på skærmen - også selvom en "ekspert" havde sat skidtet op. Desuden synes jeg det har været nogle gevaldige priser jeg har set - og kanaler som TV3 og TV1000 interesserer mig ikke - så parabol er altså ikke aktuelt for mit vedkommende. Kabeltv eller andet "fællesantennehalløj" kan jeg jo af gode grunde slet ikke opnå, så mulighederne var ligesom udtømt - og jeg havde droppet muligheden for flere kanaler. I sommers hørte jeg så om TDC TV - orv, dét lød skisme interessant, bredbånd har jeg jo. Tænk, at der pludselig var en mulighed for flere kanaler - også selvom det koster 200,- om måneden. Glæden varede dog kun indtil jeg lige tjekkede på TDC's hjemmeside, om jeg kunne modtage skidtet - det kunne jeg nemlig ikke! Forleden fik jeg så en mail fra TDC om emnet igen - og i går gik jeg så ind og tjekkede - og halløj - der var pludselig kommet flere byer, mange flere, med på listen - også "min by", omend jeg jo ikke kan være 100% sikker på, at det lige præcis ér min by, da der kan være andre steder i landet med samme navn. Resten af aftenen i går gik så med at overveje for og imod - det tog sin tid, men summasummarum blev, at jeg bestilte TDC-TV via nettet for 5 timer siden ... ....og så har de ikke en gang svaret mig endnu! SUK Jeg vil så gerne - meget snart - have en bekræftende mail; at jeg kan modtage TDC TV..., så skynd jer nu lige lidt, TDC - og nej, jeg er da ikke spor utålmodig ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar