torsdag den 22. februar 2007

...og det sagde POUFF...

2420
1
2007-02-22 16:47:14
2007-02-22 14:47:14
... lige da jeg havde sat mig til rette i sofaen med lune æbleskiver og et krus te, klar til at se 22Nyhederne i går aftes...og strømmen var atter væk. "FOR HEDE HULE HELVEDE DA OGSÅ" bandede jeg, men det kom strømmen nu ikke tilbage af...! Jeg kunne pænt liste i seng i stedet for og ligge og forsøge at læse i en lommelygtes skær. Vågnede kl. 6 i morges - stadig ingen strøm - og aldeles køligt i hytten. BRRR. Først kl. 15.20 her til eftermiddag kom strømmen igen. 24 timer uden strøm - lige bortset fra 1½ times strøm i går aftes! Jeg ved ikke, om strømmen har tænkt sig at smutte igen, så jeg har straks sat mobilen til opladning og fået smidt de 145 fotos jeg har taget i dag ind på computeren. Så må tiden vise om jeg når at smide nogle af dem op, inden strømmen eventuelt forsvinder igen. Nåede også ud på ski i dag - men mere om det, når jeg har billederne klar.

0

Ingen kommentarer:

Send en kommentar