tirsdag den 20. februar 2007

Sikke en omgang!

2007-02-20 18:41:28 2007-02-20 16:41:28 Hvor kan man dog blive totalt drænet for energi af sådan en omgang influenza. En influenzaomgang, der har indeholdt det hele - lige bortset fra opkastninger - men det var dælme tæt på, fy for pokker. Hosten har jeg stadig "glæde" af - men ellers er kroppen langsomt begyndt at komme sig. Energi har jeg dog ikke meget af. Men energi eller ej - hvis det der sne vælter ukontrollabelt ned her i området i løbet af det næste døgns tid - så vil jeg ud på ski - jeg vil, jeg vil! Om det så bliver nok så kort en tur. Nå tilbage til sofaen - og Isfolkets Saga bog 19. (Ja, er atter begyndt på serien, et eller andet skulle jeg jo bruge dagene på, når jeg ikke orkede at se film - og nu er jeg atter totalt opslugt!) *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar