søndag den 11. februar 2007

Som om een gang ikke var nok...!


2007-02-11 00:52:58
2007-02-10 22:52:58
Fnys! Lige før "Barnaby" havde DR et indslag om en eller anden landsindsamling, der skal løbe af stablen på næste lørdag kl. 20........ Kunne de da for dylan ikke tage og sende sådan noget på et andet tidspunkt (søndag eftermiddag f.x.) end lige netop Matador-tidspunktet, eller så i det mindste rykke Matador et par timer. Nu er det 2. lørdag i træk DR snyder mig for en af de få serier, jeg gider følge med i. Hvis jeg havde serien på DVD eller VHS kunne jeg selvfølgelig være ligeglad - men det har jeg altså ikke. Og ja, jeg ved godt det her er et mikroproblem i forhold til alle mulige andre ting - men lige nu irriterer det mig voldsomt - og så er det jo dejligt at komme af med sin galde på bloggen ;o) Nå, jeg vil gå i seng - og håbe på der ligger en ordentlig bunke sne i morgen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar