onsdag den 14. februar 2007

Hvilket køn?

2007-02-14 19:11:02 2007-02-14 17:11:02 Jeg er begyndt at komme i tvivl om mit køn. Om jeg er af hun- eller hankøn. Jeg har aldrig været specielt feminint anlagt sådan generelt - min stemme har altid været en "alt" af slagsen - men på trods af dette, har jeg dog aldrig været i tvivl om, at jeg var af hunkøn. Nu er det så at jeg er kommet i tvivl - bevares - rent fysisk er jeg stadig af hunkøn - men mentalt er jeg ikke så sikker mere, for sjældent har jeg da hørt et værre klynkehoved end mig selv de sidste par dage - bare fordi jeg tilfældigvis er syg - og så har jeg ikke en gang feber - endnu. Klynkeri under sygdom er jo ellers en disciplin mændene plejer at have førsteretten til - så det er vel forståeligt, at jeg undrer mig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar