mandag den 5. februar 2007

Doven mandag

2007-02-05 20:04:25 2007-02-05 18:04:25 Har ikke fået lavet ret meget i dag - og det passer mig fint. I stedet har jeg brugt dagen på afslapning og laden op til resten af ugens jobmarathon. Har egentlig fri kl. 12 i morgen, men der er et 2 timers møde i morgen aften, og det kan slet ikke betale sig at køre hjem i mellemtiden, så jeg har lige en 5-6 timer jeg skal have slået ihjel på en eller anden måde. Det har jeg tænkt mig at gøre ved at lave forberedelsen til resten af ugen - afbrudt af en del "forladen af skolens område for at ryge en smøg". Onsdag/torsdag har vi skolehjemsamtaler - og så er der lige fredag, hvor meteorlogerne har snakket om et eventuelt snekaos..! Håber sandelig sneen kan vente med at falde til jeg er kommet hjem! Men så vil jeg til gengæld også gerne have den (Se dét er nye toner! Det hænger nok sammen med at jeg har et par ski stående*G*) Nu vil jeg dog smide mig i sofaen og få set sidste uges udgave af Poirot og bagefter hedder det sengetid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar