søndag den 3. februar 2013

Morgentur med kameraet

Sådan en frostklar morgen, skal man da ud med kameraet :)


Nogen her i huset havde meget travlt med at komme udenfor -

Haven skulle jo afsøges for nye dufte, kommet i nattens løb!
(Det er vist mest indbildning fra kattenes side, eftersom eventuelle fremmede duftafsættende katte stadig ville være i haven så!)



Herunder: 'New Dawn' x2, buddleja og duftlathyrus - foruden lampe og skur ;)





Is på udestuens vinduer, skurets væg og hvidløgen.



Husløg





Resterne af Echinops ritró

...og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske, hvilke planter, der er er herunder af. Haha. Stolpen er fra kattesikringen.



Og til sidst; mit smukke rønnebærtræ.

Jeg føler mig meget heldig; at der står et så stort og flot træ i min lille have.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar