lørdag den 16. februar 2013

På gensyn...eller?

Jeg TROR, jeg vover forsøget her i ferien og opgraderer min Wordpress fra 2.5.1 til 3.5.1. Jeg mindes bare, at folk havde SÅ meget bøvl med skiftet til 2.5.2 dengang i 200?, at jeg ikke turde, fordi jeg havde umanerlig meget bøvl med overhovedet at få WP til at fungere sammen med mit webhotel i tidernes morgen...

Hm....måske jeg bare skulle lade være og leve med de irritationsmomenter, der er....
If it ain't broken, don't fix it
ARGH, gid jeg dog kendte en WordPress-HAJ :(

UPDATE: Nej, jeg tør sgutte. Har lige været inde og kigge på en vejledning...og det er ALT for teknisk til jeg kan hitte ud af det.

Så KUNNE jeg selvfølgelig overveje at få koblet Blogger på ildkat.dk og fremover blogge derfra...men så mister jeg jo NI ÅRS bloggeri, eftersom jeg ikke orker at skulle flytte hvert enkelt indlæg tilbage til Blogger igen...

Gentager lige mig selv; Gid jeg kendte en Wordpress-HAJ!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar