onsdag den 25. februar 2015

Sygdom igenigen??

Jeg giiiiider ikke!

Ikke desto mindre er min almentilstand blevet dårligere i løbet af dagen. Siden i formiddags har jeg haft "sour throat" - møgubehageligt.

Når jeg ikke er helt på toppen er det også bare rigtig sjovt at sidde til et tvangspålagt kursus fra 13-16...

Nå, men ikke mere om sygdom lige nu...for der var i det mindste noget positivt at komme hjem til; nemlig pakken fra Blomsterverden.dk:

.... også selvom de BlueBell jeg havde glædet mig meget til, var udsolgt. Nå, men jeg tror og håber på, at jeg overlever.

Har nu 34 dahliaer jeg skal have fundet plads til. Så mange har jeg aldrig haft før. Maksimum er vist 6-7 stykker i samme sæson, så jeg har da i hvert fald sat en ny rekord.

4 kommentarer:

  1. Dejlig pakke, godt med lidt glædeligt at komme hjem til.
    God bedring

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Ja, det var en dejlig pakke. Håber jeg er frisk nok i weekenden til at få sat dahliaerne til forspiring.

      Slet
  2. Anonym20.31

    God bedring! godt du fik en trøstepakke :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Ja. en trøstepakke er altid en god ting...går stadig og venter på mine clematis, men de må snart være her. :)

      Slet