mandag den 9. marts 2015

Intet katalog til mig...

... i år, vel at mærke.


Til gengæld lover de, at jeg bliver en af de første til at modtage et næste år...og ved I hvad? Det er helt okay med mig, jeg har jo forlængst fået de frø jeg vil så i år.


Gaven der var vedlagt, kunne jeg så godt have undværet....Haha...det er jo mestens LYSERØDE/PINK valmuer...UF...


Nå, men jeg får jo nok brugt dem (der er vist forøvrigt ikke særlig mange frø i) Jeg har nemlig konstant dårlig samvittighed med den strimmel jord langs mit plankeværk ud til den offentlige sti. Det ligner noget, der er løgn, for nu at sige det mildt.

Jeg har smidt nogle akelejefrø der sidste år, men det er slet ikke nok til at dække jorden, så der er mest tidsler og mælkebøtter.

Tænker at nogle af alle mine overlevende akelejer passende kunne plantes derude - når vi har fået luget i bund - ligesom jeg også kunne plante lupiner, digitalis og ridderspore (har rigeligt med frø) og altså også valmuer. (Jeg er nødt til at plante småplanter derude, for at kunne dække jorden hurtigst muligt. Hm....tror jeg skal have gang i noget bredsåning i nogle spande udenfor - alle de omtalte frø er jo vist kuldekimere, så...)

Måske også andre frø - hm, det kunne vel egentlig blive ret flot at kigge på...i hvert fald pænere end tidsler og mælkebøtter!

Status på helbredsfronten: 
Infektionstallet er steget, så nu nærmer vi os "penicillin-kan-gives-tallet"... :(

2 kommentarer:

  1. Stadig ingen penicillin, ja men det er da utroligt. Jeg ved godt, at det skal man ikke give for et godt ord, men du lyder nu til at være hårdt plaget.

    SvarSlet
  2. Ja...men når det skyldtes virus, så...
    Forøvrigt rart st se kolleger og elever igen :)

    SvarSlet