søndag den 1. marts 2015

Stille - meget stille søndag

Jamen selvfølgelig da!

Det er ikke just en søndag efter min smag i dag.
For det første faldt der regn og slud fra morgenstunden til langt efter middag.

For det andet - og vigtigste - er jeg stadig lige så forkølet som i går - og for det så ikke skal være løgn, har jeg fået en snert af pande- bihulebetændelse og lidt ondt i øret OG er også begyndt at hoste i løbet af eftermiddagen. Hurra. Not.

Derfor er dagen i dag blevet sådan en dag, hvor vi laver absolut INGENTING.

Kæresten hygger sig med computerspil. Jeg har også spillet lidt, men ellers tilbringer jeg størstedelen af dagen på langs. Heldigvis med en interessant bog:


Solen har ellers været her en times tid, men når det gør ondt, når jeg bøjer hovedet forover, så er det nok ikke så smart at forsøge at plante clematis i dag....hmfpr.

Tror jeg må en tur forbi lægen i morgen. ØV.

2 kommentarer: