tirsdag den 24. juli 2007

Der er intet så skønt...

... som fristelser.
Var det ikke Mae West, der sagde det en gang? Eller i hvert fald noget lignende.


Uanset hvem der sagde det, så har vedkommende ret, for han er godt nok fristende sådan som han ligger der på mit bord og gør sig til og lokker "Kom nu og lad mig underholde dig de næste mange, mange timer..."

Men jeg må gøre mig hård og holde fingrene fra ham indtil jeg er færdig med at rydde op efter mit slægtsforskningsarkivs-oprettelsesroderi.

Jeg ved nemlig godt, hvad der sker i det øjeblik jeg begynder på dette syvende og sidste bind: Jeg får ikke tid til noget som helst andet.

Derfor skal slægtsforskningsarkivsoprettelsesroderiet være opryddet før jeg går i gang.

Desuden ville det sikkert være en god i de at få noget morgenmad indenbords også (Ja, ved godt at det snart er frokost, men sov til kvart i 11 - hang over anedatabasen til kl. 2 i morges *G*).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar