tirsdag den 10. juli 2007

Roskilde eller ej?

Jeg har jo den der bog jeg skal have byttet inden længe - og den nærmeste Bog&Ide ligger i Roskilde.

Jeg ved dog ikke rigtig, om jeg gider trille derind.

Vejret er fint nok, men jeg er ikke helt sikker på, at det nu er til at komme frem uden at risikere påkørsel af festivalgæster-der-stadig-opholder-sig-i-byen-og-vader-hvor-det-passer-dem-inklusiv-ud-på-kørebanen.

Det har jeg oplevet for to år siden, da jeg var rimelig nybagt motorcyklist - og det var ikke lige det sjoveste, jeg har prøvet.

Det burde dog ikke være så slemt i dag - det er jo tirsdag - om ikke andet kan jeg jo bare vende om, hvis der stadig er for mange folk i byen.

Først skal jeg dog lige have mig noget frokost og så må vi se, om jeg kommer afsted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar