torsdag den 26. juli 2007

Harry Potter stress

Gad vide, hvornår jeg får tid til at læse den Harry Potterbog?

Jeg fik den i tirsdags, og burde under normale omstændigheder (=læs ingen afbrydelser overhovedet) have været færdig med den forlængst. Men sådan er det bare slet ikke gået.

Jeg har kun fået læst de første 9 kapitler indtil nu.

- I tirsdags faldt jeg jo i søvn under læsningen fordi jeg var så træt!
- I går brugte jeg hele dagen på at slæbe kasser og møbler og fik kun lige læst kapitel 9 færdig, før jeg faldt i søvn.
- I dag har jeg tilbragt et par timer på dyrlægebesøg, fordi Capriccio skulle røntgenfotograferes.

Så skulle man jo tro, jeg ville gå i gang med læsningen, når jeg kom hjem igen. Men næh nej. I de kasser jeg tømte i går aftes, fandt jeg jo en hel masse scrapbøger, breve og udklip af stor interesse for en slægtsforsker som mig.

Så jeg har brugt tiden siden dyrlægebesøget på at kigge det hele igennem.
Alt det "nye" materiale skal så indføres i mit nyoprettede arkiv - dvs. jeg lige skal have skrevet endnu en alenlang liste.

Jeg overvejer dog at lade spisebordet sejle med papirer og mapper indtil videre - nu var det ellers lige blevet ryddet så pænt op forleden *suk* - og i det hele taget bare lade alting "stå til" - og smide mig på sofaen med Harry Potter og få den læst færdig.

Så kan jeg bagefter ordne alt det andet - uden Harry Potter-stress!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar