mandag den 30. juli 2007

Ih altså - hvor er det bare typisk mig!

Nu nærmer klokken sig igen midnat og jeg burde være på vej i seng, fremfor at sidde her, da jeg har en aftale med min frisør i morgen formiddag og det tager immervæk godt 45 min at køre derind.

Men - selvfølgelig(!!!!) har jeg nu fået en masse gode ideer til, hvad jeg liiiiiige skal søge efter på nettet, inden jeg går til ro...så det ender vel med jeg, at igen kommer i seng på den forkerte side af kl. 2....Doh!

Hvorfor jeg aldrig kan finde ud af at få den slags ideer om formiddagen er mig en gåde.

Og nej, det hjælper ikke, jeg skriver alle ideerne ned for at kunne huske dem dagen efter. Dagen efter synes jeg nemlig for det meste, at ideerne er totalt fjollede.

Gad vide, om jeg er bange for at gå for tidligt i seng, når jeg har ferie? *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar