tirsdag den 17. juli 2007

Hvorfor først nu?

Hvorfor jeg først er kommet i tanker om det nu er mig en gåde - men bedre sent end aldrig!

Kender du ikke det at være lidt småsulten ..."og det er da egentlig også frokosttid, men jeg gider ikke rigtig spise rugbrød lige nu, til gengæld gider jeg altså godt sætte tænderne i noget lækkert, men jeg har jo ikke noget i huset"........

...og så var det lige, jeg faldt over en bette notits om mozzarellaost og hvad den kan bruges til og voilá.

Lige kommet ud af ovnen.

Det er mig stadig en gåde, hvorfor jeg ikke er kommet på den ide tidligere?

Sådanne bruchetta kræver jo nærmest ingenting:

Lidt hakkede tomater, blandet med hvidløg, salt, basilikum og en god olivenolie. 2 grove miniflutes og 1 mozzarellakugle. Derefter i ovnen ved 175-180 grader indtil osten er smeltet.

Det er helt sikkert ikke sidste gang, den slags er indtaget her i hytten :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar