mandag den 23. juli 2007

Ustresset start på dagen

Sådan en morgen som i dag - sådan en morgen kan jeg godt lide.

Jeg vågnede af mig selv lidt over ni med næsen placeret godt 15 cm fra maven af gårsdagens fødselar - så jeg skulle blot strække mig en lille smule, for at kunne begrave ansigtet i den bløde pels - en rigtig god måde at vågne på :o)

Efter 5-10 minutters morgennusseri - til begges udelte fornøjelse - var det op og i tøjet og få indtaget morgenens portion havregryn, mens der blev læst blogs.

Her godt 1½ time efter jeg vågnede, er jeg så ved at være klar til at gå ind i stuen og fortsætte med arkivoprydningen/sorteringen.

Det skulle jeg nemlig meget gerne blive færdig med i dag, så jeg fra i morgen kan begynde at krydstjekke alle data på alle personer i databaserne!

Sæt i gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar